27 marca 2015

La Legende du Roi Arthur - Quelque chose de magique.



Widziałam jak złe wróżki
Zagradzały mi drogę
Rozkochane w toksycznych
Mężczyznach i ich truciźnie

Wyzwałem wiatr, zawróciłem czas
By odnaleźć Twój ślad
Pokonałem moje demony i burze
By dotrzeć do Ciebie

Jest coś magicznego
Między Tobą i mną
Coś jak pole magnetyczne 
Niewytłumaczalne
Jest coś fizycznego
Co wyzywa prawa
Ezoteryczny czar
Między Tobą i mną

Widziałam jak nasze dusze
Kochają się w gwiazdach
W fantazyjnym wyścigu
Na drodze do Graala.

Wyzwałem Twe noce
Odpędziłem duchy
Które nie pokoiły moją wiarę
Czuwałem nad Twymi dniami
Zaklinałem miłość
By dotrzeć do Ciebie

Jest coś magicznego
Między Tobą i mną
Coś jak pole magnetyczne 
Niewytłumaczalne
Jest coś fizycznego
Co wyzywa prawa
Ezoteryczny czar
Między Tobą i mną

Zamienię Twe łzy w złote perły
Postaram się wybiec poza nasze ciała
Będę tańczył aż złamię zaklęcie
By kochać cię do końca

Jest coś magicznego
Między Tobą i mną
Coś jak pole magnetyczne 
Niewytłumaczalne
Jest coś fizycznego
Co wyzywa prawa
Ezoteryczny czar
Między Tobą i mną

Ezoteryczny czar
Między Tobą i mną

Brak komentarzy: