15 kwietnia 2015

La legende du Roi Arthur - Advienne que pourra



O świcie
Zabito moje marzenia
Słyszysz jak mój ból rośnie
Jak mam zamilknać
Kiedy grzebią mnie?
Czy mam modlić się i błagać los?
Złączyć ostrza by uwolnić się

Nigdy!
Niech się dzieje co chce
Jestem wojną
Rozpętasz wojnę
Aż do utraty zmysłów
Niech się dzieje co chce
Jestem piekłem
Przeżyjesz piekło
Módl się więc

Nigdy nikt nie przewyższy mnie
Nigdy nikt nie porzuci mnie
Jaka będzie moja droga krzyżowa
Dlaczego mam milczeć
Kiedy grzebią mnie?
Czy mam kochać by odczarować śmierć
Wszystko prowadzi nas do wiecznego Amen

Nigdy!
Niech się dzieje co chce
Jestem wojną
Rozpętasz wojnę
Aż do utraty zmysłów
Niech się dzieje co chce
Jestem piekłem
Przeżyjesz piekło
Módl się więc

Nadzieja ulatuje
Moja historia odchodzi w zapomnienie
Kradną moją chwałę
Czy odważą się stawic mi czoło
Chcąc zbrukać moje imię?


Nigdy!
Niech się dzieje co chce
Jestem wojną
Rozpętasz wojnę
Aż do utraty zmysłów
Niech się dzieje co chce
Jestem piekłem
Przeżyjesz piekło
Módl się więc

Brak komentarzy: