14 kwietnia 2015

La legende du Roi Arthur - Si je te promets

Wiem, że to ona zamknie mi oczy
Kiedy stanę u wrót Sidh przed bogami
Tego dnia, włożę na jej głowę tysiące koron
I pójdziemy na ziemie Avalonu

Wiem, że pewnego dnia wymienimy przysięgi
Złączeni mocą powietrza i ognia
Ale śkąd mam wiedzieć czy naprawdę go pożądam
Czy to jego chcę, czy może okłamuję się?

Jeśli obiecam ci
Wszystkie dni do końca mego życia
Bez żalu
Czy przysięgniesz mi
Nieskończoną miłość po grób?

Nie chcę kłamać
(Obiecaj!)
Nie chcę zdradzić
(Obiecaj!)
Ani myśleć o tym
(Na zawsze przysięgnij mi)
Nie chcę się pomylić
(Obiecaj!)
 Nie chcę uciec
(Obiecaj!)
Ani sobie tego wyobrażać

Chcę żyć i spłonąć w jej ramionach
Jednak wiem, że nie jest mi to dane
Ale jak wybrać między miłością a obowiązkiem
Między rozumem a bolesną wiarą w to?

Jeśli obiecam ci
Wszystkie dni do końca mego życia
Bez żalu
Czy przysięgniesz mi
Nieskończoną miłość po grób?

Nie chcę kłamać
(Obiecaj!)
Nie chcę zdradzić
(Obiecaj!)
Ani myśleć o tym
(Na zawsze przysięgnij mi)
Nie chcę się pomylić
(Obiecaj!)
 Nie chcę uciec
(Obiecaj!)
Ani sobie tego wyobrażać

Boże, uchroń mnie
Przed zdradą
Boże, spraw
Bym nie straciła rozumu
Boże, uchroń mnie
Przed pokuszeniem
Boże, spraw
Bym nie uległa

Jeśli obiecam ci
Wszystkie dni do końca mego życia
Bez żalu
Czy przysięgniesz mi
Nieskończoną miłość po grób?

Nie chcę kłamać
(Obiecaj!)
Nie chcę zdradzić
(Obiecaj!)
Ani myśleć o tym
(Na zawsze przysięgnij mi)
Nie chcę się pomylić
(Obiecaj!)
 Nie chcę uciec
(Obiecaj!)
Ani sobie tego wyobrażać

Czy przysięgniesz mi
Nieskończoną miłość po grób?

Brak komentarzy: