15 kwietnia 2015

La legende du Roi Arthur - Tu vas le payer.



Napisałeś początek historii
Ale ja napiszę koniec
Sama jak chcę
Nigdy nie przestałam ci wierzyć
Ale dziś twoje słowa
Brzmią wyjątkowo fałszywie!

Możesz błagać, zaprzeczać
Masz związane ręce
Zbierzesz to, co zasiałeś

Zapłacisz za to
Zapłacisz za to
Zdziwisz jeszcze się
Zapłacisz za to
Zapłacisz za to słono
Przestaniesz popisywać się

Chciałabym zobaczyć
Jak pełzasz u mych stóp
By uratować skórę
Kiedy ja będę wybierać
Między miłością a nienawiścią
Gotowa zacząć od zera

Możesz błagać, zaprzeczać
Masz związane ręce
Zbierzesz to, co zasiałeś

Zapłacisz za to
Zapłacisz za to
Zdziwisz jeszcze się
Zapłacisz za to
Zapłacisz za to słono
Przestaniesz popisywać się

Wyjdź z mojej głowy
Wylecz moją duszę
Wyjdź z mojej głowy
Wylecz mój ból
Wylecz swoje słowa

Możesz odejść, zapomnieć
Masz związane ręce
Zbierzesz to, co zasiałeś

Zapłacisz za to
Zapłacisz za to
Zdziwisz jeszcze się
Zapłacisz za to
Zapłacisz za to słono
Przestaniesz popisywać się

Brak komentarzy: