14 września 2015

La légende du Roi Arthur - Je me relève



Byłem nikim
Wśród ludzi
Chciałem tylko żyć

Każda korona
Najmniejszy blask
Przywoływał marzenia

Tyle razy zbłądziłem
W niewyjaśnionych grach
Życia, przeżycia
W ślepych uliczkach
Świat pewny siebie
Wszystko jest przykrywką, wiem

Zostawiam za sobą przeszłość
Idę w stronę mych snów
Odrzucam przepych
Podnoszę się, podnoszę się dla ciebie

Bez przerwy w ruchu
Wyzywałem czas na pojedynek
Spędzałem dni na poszukiwaniu

Kim byłem naprawdę
Skąd wiał wiatr
Który mnie niósł

Spróbowałem tyle trucizn
Zamknąłem się w klatce
Ukochanej, pozłacanej
By poczuć dreszcze
Prawie straciłem rozum
Wiedziałem, że to tylko przykrywka

Zostawiam za sobą przeszłość
Idę w stronę mych snów
Odrzucam przepych
Podnoszę się, podnoszę się dla ciebie

Chciałem być pierwszy
I wspiać się na szczyt
Aż do nieba
Chcąc cię posiąść
Zapomniałem w końcu
Co jest najważniejsze

Tyle razy zbłądziłem
W niewyjaśnionych grach
Życia, przeżycia
W ślepych uliczkach
Świat pewny siebie
Wszystko jest przykrywką, wiem

Zostawiam za sobą przeszłość
Idę w stronę mych snów
Odrzucam przepych
Podnoszę się, podnoszę się dla ciebie

Brak komentarzy: