12 marca 2016

Każdy koniec jest nowym początkiem?

Cóż... Nadszedł ten moment, kiedy trzeba w końcu zamknąć pewien rozdział w życiu i skupić się na czymś innym. Dlatego zamykam tego bloga. Nie chcę jednak odejść bez pożegnania, ponieważ uważam, że byłoby to nie fair w stosunku do osób, które czekają na nowe tłumaczenia i wysyłają mi maile z pytaniami, mimo że nie publikowałam nic na tym blogu od pół roku.

Ten blog był dla mnie świetną zabawą. Prowadziłam go od 2008 roku, kiedy to przygotowywałam się do matury i szukałam różnych metod na efektywną naukę francuskiego. Ten blog i tłumaczenia jakie na nim zamieszczałam bardzo mi pomogły. Jednak ponad 7 lat, 500 piosenek i 4 musicale później, moje priorytety się zmieniły. Francja jest moim domem od prawie 4 lat, tłumaczenia pracą zarobkową, a ja realizuję moje największe marzenia i to im poświęcam najwięcej czasu. Tak jak kiedyś mieszkanie we Francji i praca tłumacza były moimi marzeniami, które napędzały też tego bloga, tak teraz moim marzeniem jest teatr i to marzenie już się realizuje.

Nie chcę Was jednak, moi drodzy Czytelnicy, zostawić tak z dnia na dzień. Niebawem ukaże się nowy album Florent Mothe, a także DVD z musicalu La Legende du Roi Arthur - tych dwóch rzeczy nie odpuszczę i to będą moje ostatnie tłumaczenia na tym blogu. Potem zostawię tę stronę by inni mogli z niej korzystać w razie potrzeby.

Tymczasem zapraszam Was do śledzenia tego, co robię obecnie. Jestem dosyć aktywna na moim prywatnym blogu, na którym piszę o teatrze i mieszkaniu we Francji.
Blog (KLIK)
Fan page (KLIK)

Przygotowuję również mój pierwszy spektakl, którego premiera odbędzie się 2 października tego roku w teatrze Menilmontant w Paryżu, więc zachęcam Was do śledzenia fan page'a spektaklu oraz mojej grupy teatralnej.
Nuit Bouffe (KLIK)
Grupa teatralna (KLIK)


Peace & Love
Agnieszka

Brak komentarzy: