27 maja 2016

Florent Mothe - Quoi de neuf



Co nowego? Co nowego?
Dziś wieczorem, jestem na księżycu
Halo, Ziemia?
Czy słyszycie mnie?

Co nowego? Co nowego?
Dziś wieczorem, tańczę na wydmach
Na pustyni rządzi fatamorgana

Poddaję się, by lepiej odlecieć
I dotknąć słońca nie parząc się
Chcę tylko lecieć, zanim spadnę
Niech moje demony się obudzą
I zaczną tańczyć

W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!
W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!

Co nowego? Co nowego?
Jestem na Drodze Mlecznej
W nieważkości ujeżdżam gwiazdy

Co nowego? Co nowego?
Tańczę zimą i latem
W rytmie mego serca,
Którego bicie przyspiesza.

Poddaję się, by lepiej odlecieć
I dotknąć słońca nie parząc się
Chcę tylko lecieć, zanim spadnę
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!

W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!
W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!

Co nowego? Co nowego?
Chcę tylko bawić się.
Co nowego? Co nowego?
Wystartować jak rakieta.
Co nowego? Co nowego?
Zagrałem już va banque
Moje demony się budzą
I zaczynają tańczyć.

W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!
W muzyce, wszystko wydaje się piękniejsze
Chcę by wszyscy się obudzili i zaczęli tańczyć!

Brak komentarzy: