07 grudnia 2016

Florent Mothe - Danser sous la pluie



Szedłem moją drogą
Ale nie zawsze słuchałem rozumu
Wiem, co to znaczy zwątpienie
Przerobiłem je na wszystkie strony
Jesteś moim światłem, moim alter ego
Miłość, która powala mnie
Drażni moją melancholię

Powiedz kiedy wrócisz,
Żebym się obudził

Gdybym miał zrobić to jeszcze raz
Poszedłbym tańczyć w deszczu
Moje wczorajsze pomyłki doprowadziły mnie
Do ciebie, do ciebie...
I dziś należę do ciebie, do ciebie...

Zagubiony w tłumie
Czekałem aż miną pory roku
A potem nagle przyprowadziłaś mnie do domu
Jesteś tajemnicą
Czy przybywasz z nieba?
Anioł, który mnie powala
I rozbija moją melancholię

Powiedz, kiedy wrócisz,
Żebym się obudził

Gdybym miał zrobić to jeszcze raz
Poszedłbym tańczyć w deszczu
Moje wczorajsze pomyłki doprowadziły mnie
Do ciebie, do ciebie...
I dziś należę do ciebie, do ciebie...

Poszedłbym tańczyć w deszczu
Bo on zaprowadził mnie
Do ciebie, do ciebie...

Powiedz kiedy wrócisz,
Żebym się obudził

Gdybym miał zrobić to jeszcze raz
Poszedłbym tańczyć w deszczu
Moje wczorajsze pomyłki doprowadziły mnie
Gdybym miał zrobić to jeszcze raz
Poszedłbym tańczyć w deszczu
Bo deszcz zaprowadził mnie
Do ciebie, do ciebie...
I dziś należę do ciebie, do ciebie...

Brak komentarzy: