07 grudnia 2016

Florent Mothe - Quelle drole de fille



Nie oznacza nie
Nawet dla kolacji we dwoje
Nie oznacza nie
Może znów coś robię źle?

Ona wodzi mnie za nos
Ale kocham ją
Całuje mnie bez słowa
I ucieka w siną dal

Co za dziewczyna!
Nigdy nie wie czego chce
Wyobrażam sobie nie wiadomo co
Kiedy patrzę jej w oczy

Ona ucieka
Ja ją gonię
Zadaje mi bolesne ciosy
Chyba oszalałem
Kiedy ugodziła mnie w serce

Nie oznacza nie
Kiedy proszę, by mówiła o sobie
Nie oznacza nie
To sprowadza się do nocy w hotelu

Ona wodzi mnie za nos
Ale kocham ją
Całuje mnie bez słowa
I ucieka w siną dal

Co za dziewczyna!
Nigdy nie wie czego chce
Wyobrażam sobie nie wiadomo co
Kiedy patrzę jej w oczy

Ona ucieka
Ja ją gonię
Zadaje mi bolesne ciosy
Chyba oszalałem
Kiedy ugodziła mnie w serce

Śpiewa kiedy mówi
Tańczy kiedy chodzi
SMS po SMSie
Mówi mi: zabierz mnie do nieba

Jej miłość nie daje mi spokoju
Ale ona ma to gdzieś
Całuje mnie bez słowa
I ucieka w siną dal

Co za dziewczyna!
Nigdy nie wie czego chce
Wyobrażam sobie nie wiadomo co
Kiedy patrzę jej w oczy

Ona ucieka
Ja ją gonię
Zadaje mi bolesne ciosy
Chyba oszalałem
Kiedy ugodziła mnie w serce

Brak komentarzy: