08 grudnia 2016

Florent Mothe - Qu'est-ce qu'un homme?



Czy wyznanie błędów czyni ze mnie mężczyznę?
Nawet jeśli ciężko jest je naprawić.
Czy bojąc się ciemności jestem mężczyzną?
I kiedy czuję się zagubiony.

Twoje usta na moich czynią mnie mężczyzną
Odkąd Adam i Ewa skosztowali owocu
Nie jestem w sumie obojętny
Nie zawsze to widać, ale tak już jest

Ale powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakał
Ale czym jest mężczyzna?
Powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakałam
Bym nigdy się nie bał

Czy będę mężczyzną jeśli otworzę serce?
Nie łatwo jest się zadeklarować
I kiedy odczuwam ból
I kiedy nie chcę się bić

Twoje usta na moich czynią mnie mężczyzną
Odkąd Adam i Ewa skosztowali owocu
Nie jestem w sumie obojętny
Nie zawsze to widać, ale tak już jest

Ale powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakał
Ale czym jest mężczyzna?
Powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakałam
Bym nigdy się nie bał

A gdy sieję zniszczenie
Powiedzcie czy jestem mężczyzną
Kiedy moje serce zmienia się w kamień
Wtedy jestem mężczyzną?
Gdy nie jestem najlepszy
Czy nadal jestem mężczyzną?
Mówią bym nie płakał
Bym nigdy się nie bał

Ale powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakał
Ale czym jest mężczyzna?
Powiedzcie mi czym jest mężczyzna?
Mówią bym nie płakałam
Bym nigdy się nie bał

Brak komentarzy: