08 grudnia 2016

Florent Mothe - Se serrer la main



Chyba się zmieniłem
Co się ze mną dzieje?
Pożegnałem się z niebezpieczeństwem
Chyba oszaleję
Nie chcę wam przeszkadzać
Ale co się ze mną dzieje?
Chcę się wynieść
Oszczędzać się
Kto mnie lubi, ten mnie wspiera

Nie chcę stać się kimś innym
Wiem, że nie czynię tylko dobra
Nie gonię już lepszego jutra
Mam nadzieję, że uściśniemy sobie ręce

Mam nadzieję, że uściśniemy sobie ręce

Codzienność mnie zżera
Co się ze mną dzieje?
Za dużo śniłem
Nawet na leżąco umysł szaleje
Jestem w pułapce
Ale co się ze mną dzieje?
Uspokoiłem się i znów upadłem
Kto mnie lubi, ten mnie wspiera

Chcę iść swoją drogą
Ale chyba zaczynam od początku
Czuję presję przed moim przeznaczeniem
Mam nadzieję, że uściśniemy sobie ręce

Mam nadzieję, że uściśniemy sobie ręce

Między uśmiechami
Za dużo westchnień
Czas przelatuje mi przez ręce
Nie chcę już biec
Nie chcę uciekać
Mam nadzieję, że uściśniemy sobie ręce

Brak komentarzy: